
FONKSİYONLAR
DANIŞMANLIK HİZMETLERİ : MÜŞTERİ DENEYİMİ
Günümüzde başarılı ürün veya hizmetlere sahip olmak yeterli değildir. İşletmenizi başarılı kılmak ve sürdürmek için müşteri deneyimine sahip olmanız gerekir. CX'inizi tasarlıyoruz, daha iyi bir müşteri deneyimi için hangi araçlara, süreçlere ve becerilere ihtiyacınız olduğunu belirliyoruz.
​
​
Müşteri Odaklı Yenilik
Müşterilerinizle daha geniş bir alanda işbirliği yapmanıza ve henüz dile getirilmemiş istekleri etrafında yenilikler yapmak ve değer yaratmak için güçlü bağlantılar kurmanıza yardımcı oluyoruz.
​
​
​
​
Müşteri Değer Yönetimi
Müşteri stratejinizi, rekabet avantajınızı, müşteri veri analizinizi geliştirmenize destek oluyoruz. Daha iyi müşteri değeri yaratmak ve iş performansını iyileştirmek için kanallarınızı etkili bir şekilde yönetebileceksiniz.
Hizmet Operasyonları
​
İşgücü üretkenliğini ve müşteri deneyimini artırmanıza yardımcı oluyoruz. Kişiye özel, verimli hizmet operasyonları tasarlıyoruz. Temel çalışma modlarından başlayarak üretkenliğinizi ve müşteri deneyiminizi iyileştirin.
​
​
​
Müşteri tabanınızı tanımlamanıza ve markanızla müşterilerinizin tüm ilgili temas noktalarını parçalayarak kendi müşteri yolculuğu haritanızı oluşturmak için teknoloji ve süreçler tasarlamanıza yardımcı oluyoruz. Yolculuk haritanıza dayalı başarılı bir etkileşim planı oluşturduktan sonra müşteri deneyimini ve sadakatini artırabileceksiniz.
​